19.01

Tror ni inte att när jag hade tagit på mig massa kläder så att jag inte skulle frysa så var det självklart soligt och vindstilla när jag kom ut genom dörren. Haha, orkade inte byta kläder så tänkte att jag fick överleva att bli lite varm. :P
Gick i alla fall 1 timme, sköntskönt :) Och nu är jag astrött verkligen, men ska inte somna förrän jag ska gå och lägga mig på riktigt för då blir det bara jobbigt :P Ska försöka bli lite piggare, får väl ta och hitta på något helt enkelt.
Jag är säkert trött bara för att jag har blivit van vid att sova en timme när jag kommer hem från skolan typ. Men idag bestämde jag mig för att undvika det, annars blir man så seg. ^^

Aja. Nu ska jag bli lite piggare.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0