Update ang. diskmaskinen

Okej den va inte så tung och det gick fort... Vassim som Jonas kollega hette var supertrevlig och verkligen snällt av honom att köra hem en diskmaskin till oss sent på en måndagkväll! Jag sa till honom att Jonas är skyldig honom en tjänst för att han har åkt till oss med diskmaskinen. Han tyckte bara att det var roligt att hjälpa till, snälla människor finns det i alla fall!

Haha, jag har fasat för den här jävla konkningen av maskinen hela dagen och nu är det äntligen över OCH jag va inte så svag som jag trodde (eller så var det maskinen som inte var så tung som jag trodde, haha) nu står den i alla fall i hallen. Helt underbart att få ha en liten diskmaskin (eller den är ganska stor) Nu är det bara att se till att den inte står i hallen i en evighet utan få Jonas att montera in den på en gång, haha.

Nu ska jag njuta av att jag är ledig imorgon och att jag är ensam hemma! Ska titta på Lyckan i LA på playen i sängen och bara gotta mig. Imorgon blir det lite sovmorgon och sen förhoppningsvis en ledig dag som bjuder på massa sol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0