Semesterlängtan!

Sitter och drömmer mig bort till semester och Turkiet veckan som är bokad och klar och som kommer spenderas med mamma, syster och bror. Kommer bli så jäkla kul och alldeles underbart, så länge sen som vi åkte på semester tillsammans och det kommer bli den bästa semestern på länge! En vecka med sol, bad, goda drinkar, massa skratt och värme! Börjar räkna ner nu, det är fan inte långt kvar till semestern nu, vecka 26 går jag på ledighet och 4 juli vecka 27 drar vi till Turkiet! Ska börja räkna ner till semester nu, min första riktiga semester någonsin som arbetande kvinna, haha! Innan på mina tidigare jobb har jag antingen varit för snäll och inte tagit någon semester och förra året tog jag bara två veckor då jag hade obetald semester. Men i år har jag 5 HELA veckor betald semester som ska avnjutas. Första tre veckorna 26,27 och 28 kommer att bestå av midsommarfirande med Jonas och familj i Västerås, Turkiet resa med la familia och sen förhoppningsvis ett par soliga dagar här på västkusten i lugn och ro. Mina två sista veckor kommer jag spara till slutet av sommaren när jag känner att jag behöver vara ledig lite igen, kanske kör en extra Västerås tripp eller får besök av familjen här? Det får man se, i vilket fall som helst så är det bara 5 veckor kvar till semester idag! Det ni! ohohoh, man får drömma sig bort och det är precis vad jag ska göra ikväll.

Vilken minut som helst kommer Jonas hem från jobbet appropå något helt annat. Har inte lagat någon mat utan bara bott här i soffan i min onepiece sen jag kom hem, hoppas att han inte blir besviken, haha. Man kan inte alltid vara en dröm fruga ska ni veta, då överlever man inte om man ska jobba dessutom. Får se vad vi slänger ihop för kvällsgottit? Några tips kanske?

Imorgon gottgöt jag i alla fall min degar kväll som jag har ikväll för då ska jag städa, kanske tvätta till och med. Då får man pluspoäng, dessutom ska jag klippa Jonas i helgen och för det får jag massage, lätt affär det där, haha. Behöver lite massage för min onda kropp!

Nu ska jag fortsätta med slappandet, hoppas att ni har en bra fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0