Måndag

Sitter på bussen och är snart framme vid jobbet. Hade en av de bästa dagarna på länge igår med sol, grill, promenad, träning och sen allmänt slappande på kvällen. Har sån sjuk träningsvärk idag bara, fyfan alltså. Jag och Jonas körde nån jäkla skogsträning och jäklar va jobbigt det va! Det känns ganska rejält idag kan jag meddela. Sen blev jag ganska solbränd också, såg ut som en tomat i ansiktet igår när jag skulle sova på kvällen, som tur är så ser det lite bättre ut idag. Förstår att jag blev bränd med tanke på att man är så blek efter vintern att man typ är grå/blå i tonen, haha! Det verkar bli kanon väder idag igen så svider lite att man ska stå inne och jobba, samtidigt är det väl bra att vila mitt ansikte från solen lite...


Kommentarer
Postat av: caMILLLLLLLLLLLL

haha kul att du skrev måndag. det är onsdag! men känns som måndag :P

2012-05-02 @ 12:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0