Måndag

Blev inga inlägg igår, anledning? Jag hade väldigt roligt under lördagskvällen/natten så det resulterade i koma i sängen under gårdagen. Var bakis utan dess lika kan man väl lugnt säga, haha. Låg i sängen hela dagen och kollade på svenska Hollywood fruar och åt riskakor vilket resulterade i att Jonas fick sova i smulor, haha. Är man ond så äter man på hans sida av sängen så har man det rent och fint på sin egna sida sen. Efter gårdagen i sängen så har jag jobbat som vanligt idag och varit sjukt trött även det i vanlig ordning. Nu på kvällen har jag städat hela lägenheten, (duktigt!) och planerat morgondagens storhandling. Syster kommer ju på torsdag kväll och stannar till måndag morgonen så jag har tagit ledigt på fredag så vi får en långhelg tillsammans. Ska bli så roligt och skönt med lite besök! Ska fylla upp kyl och frys imorgon så att vi har massa gott att äta till helgen. Nu ska jag snart däcka i sängen och njuta av att jag faktiskt är ledig imorgon! Just nu snurrar mitt huvud som jag har blivit van vid att det gör. Får dra bort alla negativa tankar och tänka på hur bra vecka jag kommer ha! Bara två arbetsdagar till och resten är ledighet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0