Onsdag

Hejsan!
Sitter i köket och har precis betalat månadens räkningar. Alltid lika roligt ;P haha.
Nej men inte så farligt ändå, nu när man vet att man har jobb så känns det ju lättare. Hade jag varit arbetslös hade ju Jonas få ta tag i allt, tur det.
Ska i alla fall se till att börja spara pengar nu, mitt mål det här året är att bli mer ekonomisk ;P haha får se hur det går men känner att det är roligt att spara när man väl ger sig fan på det. Roligare att kunna köpa en fräsch lägenhet än en ny tröja varje dag ;)

Ska snart bege mig till bussen, känns väldigt skönt att börja klockan två faktiskt, man hinner med så mycket innan jobbet. Var tänkt att jag egentligen skulle börja klockan tre varje dag nu den här veckan men har fått hoppa in en timme tidigare varje dag för att vi har mycket att göra. Väldigt bra, blir glad av mer jobb när man trivs så pass bra! :)

Ska klä på mig nu och fixa det sista.
Ha en bra dag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0