bättre sent än aldrig

Jag är allmänt dålig på att blogga nuförtiden men det gör inte så mycket.
Har hänt ganska mycket sen sist jag skrev men orkar inte gå in på allt helt ;P Helgen i gbg var iaf galen. Riktig partyfredag/natt/morgon kan man väl säga ;) haha. Sen blev det faktiskt att mysa med min honey medan tjejerna roade sig i stan. Så resten av helgen blev lugn för min del. Hemma från göteborg så var det bara att återgå till jobbet. skönt att tjna lite cash men har varit ganska trött senaste dagarna. Har i alla fall hunnit med att ha min första körlektion(!) bättre sent än aldrig ;P gick riktigt bra iaf så nu är nästan alla 10 inbokade framöver, blir 2 i veckan när skolan börjar så har förbrukat mina lektioner i mitten av september så förhoppningsvis går allt som det ska framöver :) bara att ligga i helt enkelt. Sen har jag varit duktig och tränat den här veckan varje dag (!) vilket resulterat i att jag idag har väldigt mycket träningsvärk i benen :P men så kan det gå.

Och nu spöregnar det ute och jag har krypit ner i sängen med datorn och ska snart kolla på någon mysig film. Det enda som fattas är min bästa pojkvän. Får massa söta sms och samtal från honom då och då från lumpen och man kan inte låta bli att ha ett leende på läpparna hela dagarna. Så puss på han!

Imorgon är det fredag igen...lagom fort veckorna går eller? SNart skola och allt.
helgen består av jobb, kanske en kräftskiva eller något annat spännande.

Nu väntar slappkvällen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0